Reklamáció
Űrlap az áru visszaküldéséhez
Ha Ön fogyasztó, akkor a Ptk. 1829. §-ának (1) bekezdése értelmében joga van a megvásárolt árut indokolás nélkül az áru átvételének napjától számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. Ön akkor is jogosult erre, ha megrendelést az interneten keresztül bonyolította le, viszont személyesen vette át az árut a raktárunkban.
Ha Ön nem fogyasztó, azaz üzleti vagy vállalkozási tevékenysége keretében vásárolt árut (erről a vásárlási bizonylaton szereplő azonosító szám dönt), akkor nincs joga elállni a szerződéstől, mert az adott törvény alapján a vevőnek nincs ilyen lehetősége.
A gyors feldolgozás érdekében javasoljuk, hogy a visszaküldött áru feleljen meg az alábbi feltételeknek:
- az áru nem lett volt használva
- az áru sértetlen
- az áru nem a vevő által lett összeállítva
- a legjobb ha az eredeti csomagolásba van visszacsomagolva.
[REKLAMACE_FORM]
Ha az árut utánvéttel küldi vissza az eladónak, akkor a küldemény nem kerül átvételre. Az áruk visszaszállításával kapcsolatos költségek kizárólag a vevőt terhelik. Az eladó a kifizetett összeget legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldi a vevőnek.
Kérjük, küldje el a kitöltött űrlapot az áruval együtt, ahol feltünteti többek között a megrendelés számát és a bankszámla számját is, amelyre a visszaküldött áruért járó pénz lesz küldve.
Az áru visszaküldése során arra kérjük Önt, hogy alaposan csomagolja be az árut, hogy annak tartalma ne sérüljön meg a szállítás során. Ha törékeny árut (bútorok, szaniterek stb.) küld vissza, akkor azt javasoljuk, hogy a PPL, a Top Trans, az FOFR, a DPD futárszolgálatokon keresztül tegye meg ezt.
Abban az esetben, ha olyan árut kapunk, amely a nem megfelelő csomagolás miatt egyértelműen megsérült a szállítás során, a címzett /eladó/ ezt a küldeményt nem fogadja el, és automatikusan visszaküldi a feladónak /vevőnek/.